Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнооого кондез по стъклата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Моя пък седи в нас и не съм го сменил, я дайте описание как се сменя филтъра на купето(според мен няма нужда да го сменям ама все пак?)
    Алфа Ромео 156 1.8 TS `99

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Gho5t
      и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
      Така няма ли да се прецака нещо?
      145 1,6 Boxer

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от tjman
        Първоначално публикувано от Gho5t
        и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
        Така няма ли да се прецака нещо?
        хаха смисал да си пуска климата не парното : ) ... щото с климата по малко се потят стъклата...
        Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Gho5t
          Първоначално публикувано от tjman
          Първоначално публикувано от Gho5t
          и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
          Така няма ли да се прецака нещо?
          хаха смисал да си пуска климата не парното : ) ... щото с климата по малко се потят стъклата...
          Хаха-представям си какво е да караш с клима зимата - моята лятото вади -1 градус
          145 1,6 Boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tjman
            Първоначално публикувано от Gho5t
            Първоначално публикувано от tjman
            Първоначално публикувано от Gho5t
            и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
            Така няма ли да се прецака нещо?
            хаха смисал да си пуска климата не парното : ) ... щото с климата по малко се потят стъклата...
            Хаха-представям си какво е да караш с клима зимата - моята лятото вади -1 градус
            какво вади?
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от търтей
              Първоначално публикувано от tjman
              Първоначално публикувано от Gho5t
              Първоначално публикувано от tjman
              Първоначално публикувано от Gho5t
              и пускай топло на климатик : ) не на парното по малко се запотяват
              Така няма ли да се прецака нещо?
              хаха смисал да си пуска климата не парното : ) ... щото с климата по малко се потят стъклата...
              Хаха-представям си какво е да караш с клима зимата - моята лятото вади -1 градус
              какво вади?
              Температурата на изпарение на климатика е -1 градус (като се зарежда климатика на уреда има два манометъра(?) за високото и ниското налягане и на единият показва тази температура).
              145 1,6 Boxer

              Comment


              • #37
                Незнам какво расъждаваш обеснявам ти като пусна парното без клима се потят стъклата като пусна климата и несе потят...
                Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Gho5t
                  Незнам какво расъждаваш обеснявам ти като пусна парното без клима се потят стъклата като пусна климата и несе потят мн малко... : )
                  А ти внимаваш ли какво пишеш:

                  като пусна климата и несе потят мн малко

                  Тоест искаш да кажеш, че се потят много?
                  145 1,6 Boxer

                  Comment


                  • #39
                    За колегата по-горе без автоматичната клим. система. Против конденз: въртока на парното на средно положение, вентилатора на 4, клапата за външен въздух отворена и натиснато копче на климатика.

                    Забележка:
                    При околна температура под -5С компресора не включва
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Yon
                      Забележка:
                      При околна температура под -5С компресора не включва
                      ако е замръзнал конденза и не го е изкарал и на +3 не включва
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #41
                        Запотяваха ми се много яко предното, страничните и задното стъкло до степен да не може да се види нещо. При завъртане на духалката на последната степен и за около 30 сек всичко се оправяше като после завъртах на предното положение и карах така.
                        Не се примирих обаче и си смених филтъра на купето.
                        До сега запотявания нямам и карам на врътката за стъкла напред и в краката.
                        Всички гумени уплътнения съм напръскал със спей който има и парафин - това направих когато смених и филтъра.
                        Проблеми от тогава за изминати 3000км няма.
                        безплатни обяви
                        Моята 166

                        Comment


                        • #42
                          Аз му хванах цаката :P постоянно карам на функцията на климатроника "макс размразяване" или там квото е, незнам колко е полезно, но нямам никакъв конденз. Връщах се един път от Стара Загора и пак стъклата бяха, като ...... и си викам е..л съм та и от тогава, като е мокро все бумти, малко е шумно ама поне няма конденз.
                          ALFA ROMEO 146 1.4 16V T.SPARK 2000г.

                          Comment


                          • #43
                            HooL - бе верно че тоя твоя начин е ефективен .. ама шума от духалките .. губи се удоволствието от карането ..
                            А за тея препарати .. един колега бе ползвал .. обаче преди да напръска с тоя спрей не почистил стъклото .. абе почистил го ама не чак до блясък и каза, че по стъклото напръскано със спрея некви дребни боклучета полепнали, които не може да махне сега, и само около тея боклучета се появявал конденз.. Та преди да се ползва спрея стъклото трябва да ви е кристално чисто ..
                            Според мен идеята за смяна на филтъра за купето и от време на време обдухването на стъклото е по-добър вариант
                            145 ,1.6 TS

                            Comment

                            Working...
                            X